Avaliações de Edo Sushi Amsterdam
Avaliações recentes
Maria Cristina
the first time we had sushi from you it was very good, yesterday we ordered it again but it was not not good, it was old fish, the nigiri with much less fish than the first time, and decidedly bad quality yesterday. we were also sorry that the first time we had various sauces, yesterday a sushi for three people we only had 1 wasabi, 1 ginger and 2 soy.
Paul
Prima sushi, goed verzorgd en snel bezorgd!
Martin Pérez
Heel vers en lekker
Bobby Brandt Corstius
Vorige keer was het erg lekker. Helaas heel ziek geworden na het eten van de sushi gisteren… De rest heb ik weggegooid. Ik zou graag een refund willen.
Reacção a Edo Sushi
Het split me DAT u een slechte ervaring heeft gehad. Wij kunnen ook uw geld terugbetalen. Maar ik moet er wel nadrukkelijk bij zeggen, onze vissen worden elke dag vers besteld, zodat ze niet ziek kunnen worden. Sorry dat ik het niet met u eens ben.
Emma
Goede portie en heerlijke kwaliteit
Sharina Mac gillavry
Dit is mijn eerst bestelling bij jullie sushi restaurant het was super lekker 😋 echt aanraden mijn nieuwe favoriete sushi restaurant ik ga hier meer bestellen
Willem
De sushi was erg lekker, de locatie is ook erg sfeervol en heeft heel erg leuk personeel. Ik zou het zeker aanraden
M.r.wijngaard
Heerlijke Pokebowls, vers, goede hoeveelheid en snelle/vriendelijke bezorging 👍 aanrader!
Richie
Heerlijk eten Echt een aanrader! Super vriendelijke service!
Reacção a Edo Sushi
Sorry for your bad experience this time. Our fish is fresh order every day. But according to your feedback we will check with our supplier. about the wasabi,we are using different size which is bigger than before, but you could always write down additional requirements. We will pay extra attention for that. Hope see you next time.